Who is who?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 11 Wrz 1998, 15:50:44 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 03:42:41PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 11 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:
> [..]

> Czy to ja jestem już tak zmęczony czy coś w popwyższym jest nie tak a ja
> już nie wiem o co tu chodzi ;> ?
nie... cos mi sie popieprz... z polskimi literkami w X.
mialo byc (po polskawemu)
,,wiem, wlasnie o tym pisze'' (bo zdaje sie ze wrzucajac do test dodales
drobna  zmiane w pakiecie przesuwajac jakies dwa PSy do /usr/share?)
--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/