Do wszystkich woluntariuszy PLD

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 12 Wrz 1998, 12:36:33 CEST

Hej,

	Nie wiem czy sie przypadkiem nie powtarzam, lub czy nie bylo to co
chce powiedziec juz przerabiane, ale ...

	Zdaje sobie sprawe(i nietylko ja) z tego, ze czesc osob subskrybujacych
liste pracowala/pracuje na Linuxach: Slackware, Debian, No name ;) i w
zwiazku z tym RPM jest dla nich egzotyka a tym bardziej generowanie pakietow...
Osoby te moga (jezeli oczywiscie chca...) dolozyc swoja cegielke do projektu
PLD nie przez budowanie rpm'ow ale :

1. Robienie patchy na nowy soft (latanie dziur w starym sofcie)
2. Robienie tlumaczen do *.spec(bez zaglebiania sie w szczegoly)/man.
3. Podsylanie propozycji odnosnie plikow konfiguracyjnych do roznych
aplikacji, tak abysmy mogli te configi wstawic jako defaultowe w pakietch.
4. Doradzanie/wskazywanie jakie oprogramowanie powinno sie znalezc w PLD.
5. Doradzanie odnosnie ukladu plkikow/katalogow i ich uprawnien w roznego
rodzaju aplikacjach -> przeciez kazy z was zajmuje sie "glebiej" jakas
dzialka i ma o niebo wieksze rozeznanie w danym typie aplikacji niz np. ja
poprostu wie co i komu potrzeba...
6. Podsylanie wszelkiego typu informacji nt. URL'i z nowym softem,
informacj nt. np nowych patchy, innych roziazan (np. z FreeBSD) itp.
7. Zadanie wdrozenia swoich - sprawdzonych rozwiazan np. w dziedzinie
bezpieczenstwa itp.
8. Propagowanie/reklame ;) np. prze pomoc w przygotowywaniu FAQ, witryny
WWW itp...

IMHO osoby (np. ja) ktore dostaja  spece/tlumaczenia/patche i skladaja
do kupy pakiety powinny w %changelogu umieszczac informacje nt.
ofiarodawcy a nawet wrecz ich jako "pakowaczy" ...

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu