info:ncurses.spec -devel

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 12 Wrz 1998, 15:23:57 CEST

On Sat, Sep 12, 1998 at 02:01:08PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Hej,
>
> 	Sa nowe ncurses, ale nie strzelajcie z jakosc tlumaczenia -
> po prostu nik sie nie podjal translacji wiec ja sam zrobilem ;)
Ok.
> Summary(pl): Biblioteki kontroli terminalu
                                     ^^^^^^^^^^^^ terminala
> %description -l pl
> Zwyczajna bibliteka curses pozwala użytkownikom, niezleżnie od typu terminala,
  Zwyczajna bibliteka curses pozwala użytkownikom, niezależnie od typu terminala,

> %package devel
> Summary(pl): Pliki nagłókwkowe dla ncurses
  Summary(pl): Pliki nagłówkowe dla ncurses

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/