CD: RPM: %files -f

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 12 Wrz 1998, 18:06:51 CEST

On Sat, Sep 12, 1998 at 04:07:18PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ja byłbym przeciw, a jak ktoś mi podeśle speca z files -f to i tak go
> przerobie ;>
Ok. więc będzie bez -f (i tak po głębszy zastanowieniu stwierdziłem,
że nie warto się w to ładować... choć trzeba przyznać że na pierwszy
rzut oka ludzie z LST.de (teraz Caldera) dość inteligentnie
rozwiązali w ten sposób problem subpakietów...
Tylko że dla jakiegoś archaincznego rpma... i ja nie mogę np.
skompilować pakietu...
--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/