Who is who?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 13 Wrz 1998, 18:31:11 CEST

Pawel Gajda wrote:

> Witam wszystkich
>
> Coraz trudniej jest po³apaæ siê kto co robi, wiêc warto by tak± listê
> opracowaæ.
[...]
> Pomin±³em kupê ludzi, za co przepraszam, ale teraz powinni¶cie zadbaæ o to
> by Wasze nazwiska i adresy zosta³y uwiecznione na stronach PLD i by by³o
> ³atwo dotrzeæ do konkretnych osób wykonuj±cych konkretne zadania.
A ja?? ;)
W rpm-ach jestem raczkujacy :( ale juz jest gotowy moj pierwszy ktory
sam zrobilem :) (DialUp Timer). A poza tym: duchowe wsparcie dla
szczecinskiego swiata IPv6 z ktorego wbrew wlasnej woli jestem na
razie wylaczony...

--
|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |