proftpd

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 13 Wrz 1998, 18:36:42 CEST

Konrad Stepien wrote:

> Co my¶licie o zast±pieniu "starego dobrego" wu-ftpd przez proftpd.
> Ja siê tym bawiê parê dni i coraz bardiej mi siê podoba.
[...]
> Jakby co mam gotowego przet³umaczonego speca (i pakiet) z ostatni±
> wersj± stabiln±.
To jeszcze tego nie zrobiliscie? Chlopaki od Debiana juz dawno.. ;)
Ja proftpd uzywam juz jakis czas i jestem za umieszczeniem go w
PLD... tylko jednen bug, pisalem do autorow ale bez echa:
w /etc/proftpd.conf ustawia sie max. liczbe uzytkownikow anonimowych
zalogowanych na raz, ale proftpd liczy tylko userow zalogowanych
jako ftp, anonymous nie, kazdemu sie pojawia ze jest 1 z xx
dozwolonych...
a jak wiecie zdecydowana wiekszosc klientow ftp ma domyslnie ustawionego
anonymousa...

--
|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |