info:tar.spec -devel

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Nie, 13 Wrz 1998, 20:59:35 CEST

On Sun, Sep 13, 1998 at 07:37:52PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> %changelog
> * Sun Sep 13 1998 Konrad Stępień <konrad w interdata.com.pl>
> [1.12-4d]
> - buid against glibc-2.1,
> - fixed files permissions - needed for Tornado,

To mi się chyba nie podoba... a przynajmniej nie spodobało mi się
w pakiecie psutils pakowanym przez kłoczka  do PLD-stable-test... Uważam że
wszystkie poprawki w specach powinny lądować w changelogu pod nazwiskami
je nanoszących... (tutaj zrobiłeś to Ty...). Jak się od kogoś dostanie
łatkę to podziękować mu w podpunkcie dotyczącym danej zmiany, zostawiając
właściwe pole * data i kto...

Proszę... To szalenie ułatwia życie (ktoś obcy, wziąłby pakiet z Twoimi
poprawkami do glibc-2.1 i pytałby o szczegóły Konrada... Bo tak wynika
z %changelog...)  Bez sensu...

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/