info:dump.spec -devel

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Nie, 13 Wrz 1998, 21:02:06 CEST

On Sun, 13 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Przebudowalem pakiet pod glibcem-2.1 -> przy czym prosilbym autora
> aby zacerowal zrola... link do binarki w /etc jest raczej nie do
> przyjecia. Poza tym zauwazylem ze podczas kompilacji probowal zalaczac
> plkiki naglowkowe z /usr/include/bsd ... -> wprawdzie to nie
> przeszkadza ale tego to chyba juz dawno nie ma... aha, prosilbym tez aby
> niepotrzebnie nie podbijac numeru wersji pakietu ...

Sorry, na rawhide pojawił się nowy dump, na którym bazowałem.
Stąd ten nieszczęsny link i podbicie wersji pakietu.
Co do linkowania bsd, to po prostu staram się jak najmniej zmieniać
w orginalnych pakietach, o ile kompilują się bezbłednie. Dodawanie
kolejnych patchy może zmniejszyć reużywalność pakietu dla nowej
wersji.
Oczywiście jak jest ktoś chętny do "dopieszczenia" to chętnie mu to
zostawię. W sumie dump-a zrobiłem przy okazji robienia tar-a
(zazębiający się rmt).
Zaraz wrzucę na swojego ftp-a (i jak się uda to do incoming)
wersję bez linka.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71