plugin to...

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Nie, 13 Wrz 1998, 21:15:38 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Andrzej Bagiński używał tego przy tłumaczeniu zasobw do szkapy i wtedy
> wydawało mi się to też pasujące także też byłbym za powyższym.

modul kojarzy mi sie z czescia urzadzenia i to nie _jakiegos_ urzadzenia
a _konkretnego_ urzadzenia. Natomiast wtyczka... coz jak to wtyczka,
wtyka sie ja to tu to tam i juz :-) A plugin to wlasnie taka wtyczka -
mozna ja wetknac to tu to tam... Dobra, na razie jade z wtyczka,
najwyzej sie zmieni.

Dzieki

Tapir

--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||