info:pine.spec -devel

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 13 Wrz 1998, 20:59:03 CEST

[...]
> %description
> Pine jest doskonałym czytnikiem poczty elektronicznej i newsów, prcującym w
> trybie tekstowym. W pakiecie znajduje się również łatwy w użyciu edytor pico,
> wykorzystywany do pisania wiadomości. Pine jest obecnie jednym z najbardziej
> popularnych czytników poczty elektronicznej, posiada wspomaganie dla MIME i
> IMAP, można w łatwy sposób tworzyć książki adresowe i skonfigurować go do
> współpracy z aplkikacją PGP.
[...]
Nie miałem jeszcze pine 4.02 w ręku, ale w 3.96 oprócz pine i pico
znajduje się jeszcze pilot (menadżer plików).

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |