info:dump.spec -devel

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Nie, 13 Wrz 1998, 22:16:48 CEST

On Sun, 13 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> ... ;) Po prostu na oczy nie widzialem tego w akcji i nie bardzo wiem co
> mozna a czego nie mozna -> w przeciwnm wypadku sam bym to zacerowal...
>
> na gazie,

OK, wyjąłem linkowanie bsd z dump-a. W sumie zmiana banalna, nie powinna
zagrozić reużywalności.
BTW, nie będę miał w najbliższym czasie okazji tego sprawdzić w działaniu,
jak ktoś może to info please.
Spec i pakiet na ftp://ftp.interdata.com.pl/pub/people/konrad/PLD/
bo nadal nie mogę nic skasować/nadpisać i incoming na cenzorze.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71