ucspi-tcp poprawka

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 8 Wrz 1998, 18:33:27 CEST

On Mon, Sep 07, 1998 at 08:19:48AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Qrde... trzeba pisac do goscia i delkikatnie wytlumaczyc mu, ze skoro
> pisze w doc* ze jest IPng to powinno byc... Jak nie ma to niech raz dwa
> dorabia a jak nie to to mu "manualnie" trzeba wytlumaczyc ..;)
> Jeszcze popracuje nad tym cudem moze podczas kompilacji nalezy jakas opcje
> wlaczyc...?

Wojtek, to nie tak. DJB nie pisze NIGDZIE, że jego produkt wspiera IPv6.
Pisze natomiast o interfejsie komunikacyjnym pomiędzy programem a
klientem. Ten interfejs ma być niezależny od protokołu komunikacyjnego
i w tym sensie jest przystosowany do IPv6. W ogóle cały schemat
działania UCSPI nie jest dla mnie do końca jasny. Mam zamiar przyjrzeć
się temu bliżej. Moje doświadczenie z produktami DJB (qmail, ezmlm) uczy,
że są one bardzo dobracowane i mają potężne możliwości, ale czasami IMHO
brakuje do nich łatwej dokumentacji.

> Wojciech Slusarczyk (091)4494148

Pozdrowiam
--