bin86 - O co tutaj chodzi ?!

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 14 Wrz 1998, 17:21:48 CEST

On Mon, 14 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Probowalem wlasnie przekompilowac "jakiekolwiek" jadro i ->
> as86 -0 -a -o bbootsect.o bbootsect.s
> ld86 -0 -s -o bbootsect bbootsect.o
> ld86: bbootsect.o has bad magic number
> Nie wiem czy to jest blad w bin86 czy ja mam spaprany dysk... ale
> czy poglby ktos sprawdzic bin86, czy przypadkiem u niego nie wyskakuja
> podobne numery ?
Wydaje mi sie, ze bin86 jest niewlasciwie skompilowany (albo ktorys
z nowszych kompilatorow, albo niewlasciwe flagi, moze zbyt  agresywna
optymalizacja).

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."