W czym napisac man page

Andrzej K. Brandt andy w uranos.eu.org
Wto, 15 Wrz 1998, 10:33:14 CEST

On Tue, Sep 15, 1998 at 10:50:30AM +0200, Ziemek Borowski wrote:

> sgml-tools (tfu, przez lewe i prawe ramie) oferuje tak styl do tego
> jak i konwerter....

A czemu tak spluwasz?

No nic to... bede sie musial ponownie z SGML-em przeprosic. Tak na dobra
sprawe to jest szerszy temat - czy w dystrybucji powinien byc jakis zestaw
narzedzi do SGML-a a jesli tak, to jaki? Czy ktos sie zna na tym na tyle,
zeby cos takiego sprokurowac?

--
I Andrzej K. Brandt I andy w pilgrim.ml.org | HP:  http://mnich.ml.org/~andy |