W czym napisac man page

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 15 Wrz 1998, 11:59:39 CEST

On Tue, Sep 15, 1998 at 10:33:14AM +0200, Andrzej K. Brandt wrote:

> A czemu tak spluwasz?

Bo Cees A. de Groot zrobił z tego w wersji publicznie dostępnej
(1.0.7 najnowsza) kombajn-bizon niemal zupełnie nie konfigurowalny...
Zawierający w sobie w dodatku rzeczy które są dostępne w innych pakietach...
A i robiony niezgodnie z tradycjami SGMLowymi.
Mógłbym to ciągnąć... tylko po co? ;-)
Kiedyś to zresztą na Warszawskim PLUG tłumaczyłem...

Ale do szybkiego zrobienia czegoś wystarczy... I w PLD format
linuxdoc-sgml będzie obsługiwany.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/