poprawka -> flex.spec (tłumaczonko)

"Piotr Dembiński"hector@kki.net.pl "Piotr Dembiński"hector w kki.net.pl
Wto, 15 Wrz 1998, 00:11:27 CEST

On Mon, 09/14/98, Wojtek Slusarczyk wrote:

ja bym tu zostawił oryginał z dwóch powodów:
1. flex to właśnie skrót od 'fast lexical analyzer generator'
2. Tłumaczenie i tak nic nie powie komuś kto nie wie co to lex

> %description
> This is the GNU fast lexical analyzer generator. It generates lexical
> tokenizing code based on a lexical (regular expression based) description
> of the input. It is designed to work with both yacc and bison, and is
> used by many programs as part of their build process.
>
> %description -l pl
> W pakiecie znajduje sie flex - GNU szybki generator analizera składni.
> Przeznaczony jest do wspólpracy zarówno ze starszym yacc jak i z bison-em.
> Aplikacja ta jest wykorzystywana przez wiele programów w procesie kompilacji
> [...]

GNU flex służy do tworzenia programu analizy leksykalnej na podstawie
wyrażeń regularnych i dyrektyw C zawartych w jednym lub więcej plikach
wejściowych.  Przeznaczony do współpracy z parserami yacc i bison, jest
używany przez wiele programów w procesie kompilacji.

Pierwsze zdanie wziąłem żywcem z książki "Unix. Podręcznik użytkownika"
wydanej przez O'Reilly, z opisu programu lex.

Piotr 'pepe' Dembiński
--
Ludzie byli sobie kiedyś bliżsi. Broń nie niosła tak daleko. [S.J.Lec]