A moze by tak RPM2HTML

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 15 Wrz 1998, 14:04:27 CEST

On Mon, 14 Sep 1998, Jacek Konieczny wrote:
> Myslal ktos do zaprzatnieciu RPM2HTML do serwisu WWW PLD.
> Dla tych co nie wiedza - jest to pakiet pozwalajacy przegladanie bazy
> danych o pakietach RPM (nie tej systemowej) na WWW. Ulatwilo by to
> odnalezienie sie w gaszczu(?) pakietow przerabianych dla PLD.

Probny rpm2html dziala na www.pld.open.net.pl/RPM, na razie jest tam tylko
RedHat-5.1, PLD pojawi sie jak tylko odetka sie routing z cenzorem.

Jak macie jakies htmle na temat PLD to podeslijcie mi. Zmontujemy z tego
homepagea.

> Pozdrowienia,
>         Jacek

Grzegorz Stanislawski