info: qt.spec

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 15 Wrz 1998, 16:45:07 CEST

On Die, 15 Sep 1998, you wrote:

>O.K Jacek ale czy nie moglbys  na warsztac postawic jakies wyzszej wersji
>qt-1.4x -> Dzemik zasowa na KDE 1.0 i qt-1.40 ? Nie znam sie na KDE i nie
>wiem jakiej natury sa te problemy...
Zrobilem speca do qt-1.40, przekompilowalem go no i mi polowa aplikacji KDE
pada.
Moze po przekompilowaniu byloby OK, ale nie jestem w stanie tego zrobic za
jednym zamachem, a KDE musi chodzic (rodzina nauczyla sie kozystac z
internetu, a nie chce im MSIE w windzie instalowac).

Zreszta znalazlem speca do qt-1.40 zrobionego przez kloczka - dzisiaj 3
godziny zajelo mi zrobienie tego samego - co za strata czasu.

spec kloczka ma jednak pewne wady:
  instaluje qt w /usr, nie /usr/X11 i nie ustawia QTDIR

Niedlugo wysylam oba moje spece (1.33 i 1.40).

Teraz zabralem sie za KDE....
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !