smail

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 14 Wrz 1998, 23:37:20 CEST

> Witam,
>
> Czy ktos sie tym bawi ???
>
> Z tego co slyszalem, jest odrobine lepszy od sendmail-a..
> (wydajnosciowo i pod wzgledem bezpieczenstwa).
>

> Jest sens sie tym bawic ????
Ja troszkę... ale zdaje mi się że jednak bardziej się opłaca używać
sendmaila... sendmail na początku przyciąga bardziej logiczną budową
plików konfiguracyjnych, ale jest przez to dość ograniczony, na przykład
aby obsługiwać w smailu odpowiednik sendmailowego /etc/virtusertable
trza już się nieźle namęczyć i korzystać z UUCP...
Ewentualnie można umieścić w stable jako zamiennik dla sendmaila (o ile
wiem nie ma jeszcze smaila z supportem dla IPv6)...

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |