info:ImageMagick.spec -devel

Śro, 16 Wrz 1998, 14:48:14 CEST

On Wed, 16 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Dopiero zauawzylem ze zrobiles 4.1.0 ;) Zaciagnalem speca,
> duuuuuuuzo palcowek porawilem i generuje sie teraz nowa wersja...

Ja bym poprosił tylko o jakąć "bek propagację" tych zmioan :)

Baj de łej .. rpm 2.5.4 jest podejrzany w test jest wrzucony do
podkatalogu bad. Mam kłopoty z wygenerowaniem jakiegokolwiek pakietu który
zawieraby coś więcej nić sam nagłowek rpm-owy (średnio kilko KB).

I baj de łej 2 .. prosiłbym poczekać jeszcze z godzinkę z zasysaniem qt i
tych trzech pakietów pod kde bo będą jeszcze kosmetyczne popawki
wynikające z przemieszczenia plików nagłowkowych qt do
/usr/X11R6/include/X11/qt, które propagują się na resztę pakietów (będzie
prościej z mniejszą ilością zmian w pakietach po relokacji).