info:ImageMagick.spec -devel

Śro, 16 Wrz 1998, 16:37:16 CEST

On Wed, 16 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> A kiedy będzie miał %elfbin i %scriptbin ? ;-)))

%license ma uzyskać dodatkowe pole w opisie pakietu i zawarość pliku
podanego po %license ma wskakiwać bespośrednio do nagłowka opisu pakietu.
Potem będziesz mógł wręcz odpytać pakiet:

$ rpm --licence <pakiet>

lub

$ rpm -qp --licence <plik_pakietu>

żeby uzyskać info o licencji.

%readme jeszcze za bardzo nie rozgryzłem.