info: man - autopoprawki

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 21:17:30 CEST

Cholera, że tego nikt nie zauważył (było w poprzedniej wersji też)
Pakiet miał sp^H^H złe prawa do /var/catman (brak prawa zapisu dla
grupy man). Zorientowałem się dopiero dzisiaj, jak zajżałem co catmana
a tu jakoś pusto. Przy okazji zaktualizowałem tłumaczenie man man,
bo tamto było lekko nieaktualne.

Teraz pytanie do kloczka albo innego biegłego "pakera":
Jak i czy można zmienić %defattr w liście plików, bo próbowałem
różnych sztuk i nie działa. Proszę o przykład jak krowie na granicy

Poprawionego speca i src.rpma już włożyłem do incoming, no i jest
też na ftp://ftp.interdata.com.pl/pub/people/konrad/PLD/

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71