info: man

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 21:24:41 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to w sumie apache jest uruchamiany
> jako nobody... a co może nobody? tyle co każdy inny user, a nawet mniej
> (np. nie może otrzymywać poczty czy się logować)....

Jasne, że nobody to nie root, ale i tak wiadomo, że dużo łatwiej się
włamać jak już się ma zaczepienie (nawet na nobody). Zostawienie
znanej dziury na nobody to tak jak dawać konto bez hasła.
Zresztą sporo plików związanych z cgi ma prawo do zapisu dla nobody.
A pakiet zrobiłem, bo może sie przydać, np. w sieci wewnętrznej,
żeby można było nie instalować kompletu manów na każdym komputerze.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71