info: man

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 22:04:40 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> NFS byłby lepszy.....

Niekoniecznie, Np. jeśli chcemy centralnie trzymać główne many
a jednocześnie zostawić możliwość instalowania dodatkowych, to już
się sprawa lekko komplikuje. Oczywiście mozna to zrobić ale już
nie tak prosto. Zawsze lepiej mieć kilka wariantów do wyboru.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71