qt, kdelibs, kless, kdbg, kcmclock

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 16:03:45 CEST

On Mit, 16 Sep 1998, you wrote:
>Już są skończone i ja narazie wyłączam się z KDE i okolic .. co najwyżej
>jeżeli pojawi się jakaś świeżyna na świeżym mięsku.
>To co jest teraz w PLD-stable z KDE wysnacza pewien kierunek w którym
>powinny być zmieniana reszta pakietów KDE.
>Oczywiście wszelkie uwagi ... itp/itd.
>
>Traz zostało dokończyć repozytorium anonCVS i przeorirntować na /usr/X11R6
>resztę pakietów ..
Ja też zrobiłem qt (właściwie przetłumaczyłem Twoje i przeniosłem do
/usr/X11R6). Zrobiłem także kdesupport (tworzy się z niego 6 pakietów -
mimelib/mimelib-devel, uulib,uulib-devel oraz libsprite-field/
libsprite-field-devel).
Zrobiłem to tak dlatego, że te biblioteki w kdesupport nie są dostępne
osobno (uulib), albo są zmienione (mimelib), albo nie mogłem ich znaleźć
(lib-sprite-field). Robić jednego pakietu IMO nie było sensu, gdyż mimelib
i uulib są używane tylko przez kmail/krn, a sprite-field przez gry i nie ma
sensu wszystkiego instalować.
Porównam to z twoimi specami - popoprawiam co będzie trzeba u siebie lub u
Ciebie i wyślę na listę.

Zabrałem się także za kdelibs (tu nie ma sensu dzielić na kawałki), ale
najpierw zobacze twój spec.

Myślę że resztę pakietów KDE podzielę na kawałki - nie ma sensu instalować
całego wielkiego pakietu, gdy interesuje nas jeden program.

Robie to już w oparciu o qt-1.40 (będę miał przez jakiś czas 2 KDE i 2 Qt
zainstalowane).

Pozdrowienia,
          Jacek
--
,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !       !