KDE & wmconfig i internacjonalizacja wmconfig

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 16:01:27 CEST

On Mit, 16 Sep 1998, you wrote:

>W test na cenzorze jest wersja przystosowana także do WindowMakera (ponoć
>bo jeszcze tewgo nie sprawdzałem).

Wszystko fajnie, ale czy to wmconfig obsługuje wielojęzyczne opisy. Bo
jeśli nie to trzeba coś z tym zrobić.
Oczywiście można wszystko przetłumaczyć na polski, ale myślę, że wśród
użytkowników PLD wielu będzie chciało pracować w środowisku anglojęzycznym
(np. ja)

Pozdrowienia,
          Jacek
--
,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !       !