Hierarchia katlogów w dystrybucji

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 16:13:07 CEST

Cześć,

Mam małe pytanko dotyczące hierachi katalogów w dytrybucji/ na FTP. Może na
razie, gdy nie ma jeszcze wielu pakietów to nie ma znaczenia, ale czy
konieczne jest trzymanie wszystkich pakietów w jednym katalagu SRPMS /
RPMS/i386?

Znacznie łatwiej byłoby się w tym połapać gdyby to jakoś rozdzielić
(najlepiej według grup do jakich pakiety przynleżą). Chociażby w osobnym
drzewie z symlinkami.

Podobno na redhat-contrib już coś takiego jest, chociaż ja jeszcze nie
widziałem jak to tam działa.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
  Wybaczcie tyle dziwnych propozycji z mojej strony, ale to wynik mojego
nadmiernego zapału, z czasem minie :-)

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !