Gtk-1.1.1 + gimp

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 18 Wrz 1998, 09:34:59 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Czyzbys te wszystkie RPM-y rysowal :-)

Nie ..;) Ale jest to narzedzie min. do ataku psychologicznego:

Otoz jak ostatnio bylo u mnie trzech znajomych (windziaze-NT z krwi i
kosci), ktorzy notabene maja firme zajmujaca sie grafika i multimediami,
odpalilem od niechcenia X'y oczywiscie podniosl sie e14 z tematem "Hand of
God" i ladnym intrem muzycznym. Odpalilem tez gimpa... -> poszlo pierwsze
pytanie po wielkiej konsternacji: Co to K**a jest ??!
odpowiedz padla: ... standardowe X i skromny programik do grafiki dla
Linusia...
Po czym nastapila chwila ciszy... i stwierdzenie ni z gruszki ni z
pietruszki: " Ale i tak nalezy uzywac NT -> to jest standard ..!" po czym
trzech panow pozegnalo sie ze mna i mowiac ze musza juz leciec wyszli ze
spuszczonymi glowami ...

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin