info: man

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Pią, 18 Wrz 1998, 12:27:04 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Jacek Konieczny wrote:

> A czy w tym manie makewhatis i apropos działają już sensownie, to znaczy,
> czy zadziałają z /usr modmontowany "ro"?
> Jeśsli nie to trzeba coś z tym zrobić (linki z /usr/man/whatis i tym
> podobnych gdzieś do /var i przerobić makewhatis).

A nie aprawdzałem, zaraz to zrobię, tylko znajdę wolną maszynę, co
ma var wydzielony (moja nie ma).

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71