Sugestie

PaGer pager w dione.ids.pl
Pią, 18 Wrz 1998, 15:09:43 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> 	/admin
> 		/franek (gid=0 dla wszystkich administratorow)
>  		/helmut
> 		/diabel
> 		/...
Może być, choć i tak ja bym usługi władował do jednego katalogu. Moim
zdaniem jest czytelniej...

> Rozwiazanie sensowne -> jeden szkopol... link na / -> jak na urwanej ulicy
> nie podaba mi sie to za nic, chocby ze wzgledow estetycznych...
Jaki link na / ???
Któż u licha miałby katalog domowy w /?

> Bylbym sklonny sie przestawic na ta metode.. z drobnymi zmianami -> czyli
> aby mozna bylo by hand wykonac start/stop/status jakiegos servisu ;)
To by się dało zrobić -- ja mam rc.d oraz osobny katalog na skrypty które
startują/.../zatrzymują usługi... A jak słyszałem od Elephanta - nikt sie
na razie startem systemu nie zajmuje, więc mógłbym się tym zająć.

> A tego to juz nie wiem bo nie mam pod reka slacka aby to przetestowac ..;(
Pech...
Będę musiał sobie drugą partycję z minimalką rh instalnąć....

> BTW Zerknij na http://brave.shadow.eu.org/~pagaj -> jest nowy FAQ-devel z
> zaleceniami ... ktre sa oczywiscie plynne i moga ulec zmianie ;)
Już pociągnąłem...

PaGer

--
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\