Do PLD-Teamu i kibicow ;)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 18 Wrz 1998, 17:59:51 CEST

On Don, 17 Sep 1998, you wrote:
>Jak już optymalizować pod modemowców, to najlepiej wsadzić do jakiegoś
>katalogu spece i wszystkie patche. Pakiet główny (tar.gz) na ogół każdy
>ma na jakiejś płytce. Może by opracować własny format, taki tiny-src.rpm

Przedewszystkim postawić serwer CVS i dać wszystkim zainteresowanym konta.
Oczywiście, src.rpm, i386.rpm, spece i patche w osobnych modułach, żeby nie
trzeba było wszystkiego ciągnąć.
Tak jest w KDE i nikt nie narzeka, a ja sobię nawet chwalę.
Tylko pocżątek jest ciężki.
Dla modemowców jest OK, bo gzipuje w locie i ciągnie się tylko to co się
zmieniło.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !