radiusd-merit

Pią, 18 Wrz 1998, 22:56:37 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:
[..]

> do jest katakog i to dosc zakrecony. Dla kazdego klienta jest tworzony
> podkatalog z hostname jako nazwa a w nim dopiero sa logi.

To w takim razie:

%attr(740, root, root) %dir /var/log/radius

(po namyśle swierdziłem .. można dać jeszcze uprawnienia potem dla jakieś
grupy do czytania tych logów .. wystarczy potem tylko zmienić tego root
w polu grupy na coś innego). Jeżeli to jest katalog to atrybuty plików w
sirodku nie mają znaczenia, a wszystko bedzie w takim trazie tak czy
inaczej cacy. Same pliki logów też nie muszą być rejestrowane skoro ich
nazwa i ilość jest zależna od konfiguracji.

> katalog, originalne make install bawilo sie w jego wypelnianie.
> powinno byc %attr(644, root, root) %config /etc/radius/*

To daj:

%attr(740, root, root) %dir /etc/radius
%attr(600, root, root) %config /etc/radius/<plik_nie_podlegający_zmianom>
%attr(600, root, root) %verify(not md5 mtime size) %config /etc/radius/<plik_podlegający_zmianom>

> to nie tak prosto. w oryginalnym tar.gz jest jescze caly podkatalog doc/
> ktorego przekopiowywalem do /usr/doc/%{name}-%{version}

To dodaj w %doc jeszcze samo doc, czyli będzie to:

%doc README TUTORIAL doc
                     ^^^^^ o tutaj to jest.

[..]
> ma byc %doc README* INSTALL TUTORIAL doc/*

Acha .. ale "/*" można pominąć .. i bez INSTALL ;)