info: passwd.spec -devel (fwd)

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 18 Wrz 1998, 23:33:19 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek a co z passwd z shadow-utils ? Nie bierzemy tego ?

Jest jeszcze SimplePAMApps autorstwa samego Andrew G. Morgan'a
(ten gosc co "rzadzi" PAM'em). W pakiecie jest login,passwd i su.
Programy sa specjalnie napisane pod PAM'a.
Nie wiem czy jest to gdzies na ftp'ie w swiecie, bo Andrew puscil to na
pal-list. Jak by co lezy na ftp://stardust.open.net.pl/pub/misc

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL