rcs2log za ostatnie kilka dni

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 17 Wrz 1998, 23:06:42 CEST

> Spróbowałem się zapisać przez majordomo w mailbox.tuniv.szczecin.pl i nie
> dostałem _żadnej_ odpowiedzi...
Mailbox i majordomo pieknie dzialaja, wlasnie grzebalem na liscie bajoro,
troche osob sie zapisalo i jak widac dziala..

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |