ncurses w pythonie...

Piotr Kuszewski pkusze w sgh.waw.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 11:35:27 CEST

Sat, 19 Sep 1998 19:52:55 +0200 (EEST), napisałeś:
>Tu mogę wręcz podać gotowy przepis. Nie wiem czy jest w pytonie autoconf
>ale jeżeli jest to trzebaby dotobić wykrywanie i wymuszanie użycia slang,
>a w samych plikach gdzie jest dołączane curses.h trzeba powstawiać
>konstrukcje:
>
>#ifdef HAVE_SLANG
># include <slang/slcurses.h>
>#else
># include <curses.h>
>#endif

AFAIR nowe slang'i kopiują pliki nagłówkowe bezpośrednio do
/usr/include lub /usr/local/include więc raczej:

#ifdef HAVE_SLANG
# include <slcurses.h>
#else
# include <curses.h>
#endif

>Generalnie jeśli chodzi o zasadność niektórych modyfikacji to ciężko mi
>podpowiadać gdyż nie znam się na pythonie i tu musisz kierować się bąć
>włąsnym wyczuciem bąć podpierać się wiedzą ludzi lepiej zorientowanych w
>temacie.

To ja się przyznam. Miesiąc temu korespondowałem z ludźmi, którzy
pisali moduł do obsługi curses w pythonie i pytałem się o bezpośrednią
obsługę slang'a (to znaczy nie w trybie emulacji curses). Podobno
zaczęli pisać moduł ale w połowie roboty im się odechciało. Ponieważ
mi taki moduł bardzo by się przydał to uzgodniłem, że zacznę pisać i
później dam im do obejrzenia -- do tej pory nie zacząłem :(((

				Piotrek

P.S. Jeśli ktoś ma ochotę się przyłączyć do pisania takiego modułu to
zapraszam, bo ja lepiej się znam na libslang niż na pythonie.