Gdzie X'y na cenzorze

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 19 Wrz 1998, 14:26:07 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ma. Czekam na poprawkę do rpm-a, która uniemożliwia skompilowanie
> obecnej z postaci speca. Obecny spec jest w PLD-stable/SPECS
Jak już mowa o Xach. Będzie wreszcie w PLD poprawna mapa klawiatury do
XKB. To znaczy z 'ó' i 'ź' tam gdzie trzeba.
Jeśli komuś się będzie chciało patchować mogę prawidłową mapę podesłać.

Pozdrowienia,
               Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !