PLD na ftp

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 18:19:24 CEST

On Sun, 20 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No.. teraz juz oficjalny ;)

To ja w takim razie poprosze o poblogoslawienie mojego mirrora i rpm2html
odpowiednio ftp://stardust.open.net.pl/pub i http://www.pld.open.net.pl/RPM
 PLD jest mirrorowane codziennie, devel z magellana, stable
z cenzora. Site znajduje sie w Trzebini (pol drogi miedzy Krakowem i
Katowicami). Co akurat istotniejsze pod katem sciagania, w sieci Telbanku.

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL