kolejny MTA do przemyślenia: ZMailer

Nie, 20 Wrz 1998, 20:13:30 CEST

On Sun, 20 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> Ma wparcie do IP6 (Janka Rychtera pytać jakie ;-)
> Nie jest tak narowisty jak qmail, i tak suidowy jak sendmail...
> Wady? Dość ciężko konfigurowalny. I brak jeszcze pełnej dokumentacji.

Czy cała instalacja w tej chwili jest tak "drop in" ?

Chodzi mi o to czy po wrzuceniu zmailera (który przy okazji przez
Obsoletes powinien usuwać sendmaila, smaila, qmaila i co tam jeszcze
będzie) wymaga on jeszcze jakiś dodatkowych zabiegów konfiguracyjnych ?
Jeżeli jest jakiś plik(i) konfiguracyjny to czy jest tam coś w
komentarzach jak to konfigurować ? Czy są do tego jakieś frontendy do
konfigurowania ? itp .. itd ..