Bezpanskie pliki

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 17:13:48 CEST

On Sun, 20 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> /etc/HOSTNAME jest niepototrzebne. Kiedyś tin 1.2pl2 tego wymagał.
> Myślę, że powinno to trafić do setup.
Podobnie z /etc/resolv.conf. /etc/lilo.conf nalezaloby dac do pakietu
lilo. Mysle, ze z tym mozna zaczekac na koniec... zobaczy sie co gdzie
zostanie i najwyzej poupycha do odpowiednich pakietow.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."