Re: Hierarchia katlogów w dystrybucji

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 20 Wrz 1998, 23:12:26 CEST

> Myślę, że też powinniśmy dążyć do czegoś podobnego, bo ten jeden worek nie
> jest za wygodny. Niemniej wiążę się to tylko z samą konstrukcją
> instalatora, a za to jak narazie z tego co wiem to jeszcze nikt ni
> próbował
> się brać.
Hmmmm... o ile wiem to dzemik w shadow.eu.org i pager w dione.ids.pl cos na
ten temat mowili...
Jeszcze jedna sugestia do programu instlacyjnego: podkategorie (chodzi o
to aby wybrac przy wyborze pakietow 'poczta elektroniczna', potem
'daemony' i potem w osobnym 'okienku' wybrac to co nas interesuje..

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |