kolejny MTA do przemyślenia: ZMailer

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Pon, 21 Wrz 1998, 14:25:48 CEST

On Sun, 20 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> Name        : zmailer                     Distribution: (none)
> Version     : 2.99.49p4                         Vendor: (none)
>
> Ma wparcie do IP6 (Janka Rychtera pytać jakie ;-)
> Nie jest tak narowisty jak qmail, i tak suidowy jak sendmail...
> Wady? Dość ciężko konfigurowalny. I brak jeszcze pełnej dokumentacji.

Ciezko konfigurowalny ??? Hmm no moze dla niektorych ;)
w/g tego co napisali ludzie z Debiana jest to mailer przeznaczony do
bardzo ciezkich zadan (podobno nawet lepszy od qmaila). Mam go w domqu
zainstalowanego i narazie dziala ok. BTW dokumentacji jest w sumie troche
(/usr/doc/design/zmog.doc (158k) oraz /usr/doc/manual (ok 350k)).
Ale tak naprawde chodzilo mi o co innego. Gdzie moge go znalesc w RPMie ??
Wczoraj siedzialem 4 godzinki i produkowalem RPMa z nim i teraz chce
zobaczyc ktory lepszy - moj czy nie moj ;)

Pozdrawiam

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org