info: ipchains.spec

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Pon, 21 Wrz 1998, 17:47:18 CEST

On Mon, Sep 21, 1998 at 10:19:53AM +0200, PaGer wrote:
> W polskiej informatyce przyjęło się 'ściana ogniowa'.

Błe, to chyba w książkach Bieleckiego (dwumlaski i inne takie prostackie
przekłady ;). Ponieważ ipchains nie jest przeznaczone dla laika, więc
spokojnie można zostawić `firewall' albo po prostu `filtr pakietów',
bo ipfw jeszcze troche do firewalla brakuje :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/