kolejny MTA do przemyślenia: ZMailer

Pon, 21 Wrz 1998, 19:10:49 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Ciezko konfigurowalny ??? Hmm no moze dla niektorych ;)
> w/g tego co napisali ludzie z Debiana jest to mailer przeznaczony do
> bardzo ciezkich zadan (podobno nawet lepszy od qmaila). Mam go w domqu
> zainstalowanego i narazie dziala ok. BTW dokumentacji jest w sumie troche
> (/usr/doc/design/zmog.doc (158k) oraz /usr/doc/manual (ok 350k)).
> Ale tak naprawde chodzilo mi o co innego. Gdzie moge go znalesc w RPMie ??
> Wczoraj siedzialem 4 godzinki i produkowalem RPMa z nim i teraz chce
> zobaczyc ktory lepszy - moj czy nie moj ;)

Arek. W porządku. Czy byłbyś w stanie zrobić na pdstawie materiałów jakie
obecnie opisują zmailera jakiś opis po polsku jak do tego podejś. Jeżeli
jest jest to rzeczywiście proste, to niechten dokument poprostu rozwieje
wątpliwości. W pierwszym "Magazynie Linux" Janek Rychter coś napisał o
zmailerze ale jest to na poziomie ogólników i ogólnej charakterystyki.
Myslę, że taki szerszy materiał mógłbyś zapewne spokojnie napisać na nasze
potrzeby i jeszcze przekazać go np. ML żeby sobie dorobić. W zespole
redakcyjnym jest min Krzysio Leszczyński czyli prezes PLU i myślę, że
spokojnie zgodzi się on na taki układ gdyż sam kiedyś walczył z
Marciniakiem, żeby jego matriały dostarczane kiedyś do Linux+ były GPL.