radiusd-merit

Pon, 21 Wrz 1998, 23:10:23 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Myslę, że pakiecik z powyższym jest juz gotowy, Niestety przez
> niedopatrzenie nie usunąłem z Makefile'a -DNOSHADOW a wyeksportowalem go
> na cenzora. Poprawiona wersja jest na ftp://stardust.open.net.pl/pub/stangrze
> Jakbyś Tomku był tak miły i sciagnął ją. Myśle że nie ma sensu z takiego
> powodu robić release 2.

W porządku ale ;) ..
nie ma sprawy wciągnę go tylko mam jeszcze pytanie dotyczące radiusa i
PAM. NA tronach PAMowych są odnośniki do modułów PAM do radiusa.
Sprawdzałeś to kiedyś ? I druga sprawa z tym -DNOSHADOW .. czy to oznacza,
że nie szuka/linkuje z libshadow korzystając z tego co jest w libc ?

Jeżeli teraz nie ma tam wsparcia do PAM to o ile same poprawki nadają się
na systemy produkcyjne ot myślę, że w następnym kroku możesz popróbować :)