Propozycja

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 21 Wrz 1998, 22:43:12 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Niby racja ale nie chcialbym bedac taka osoba "kontaktowa" jak by mi ktos
> napisal -> chlopie co ty zes tam w tym np. Jade nawymyslal, dlaczego plik
> taki a taki jest tu a nie tam i dlaczego mi to i owo nie chodzi tak tylko
> inaczej ?! I co ja wtedy zrobie jak np. Ziemka nie bedzie pod reka, poza
> rwaniem wlosow z glowy ..?
Zwroc uwage, ze tego typu pytania nalezy raczej kierowac do
maintaintera, a nie do packagera. [1]

Kris
[1] Celowo uzylem angielskich okreslen, zeby bylo wiadomo 'who's who ;-)'
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."