Anacron

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 10:43:12 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Propozycja do PLD-devel:
>
> Name        : anacron                     Distribution: (none)
> Version     : 2.0.1                             Vendor: (none)
> Summary     : Periodic command scheduler
> Description :
[...]
> IMHO dobra rzecz dla osob ktore maja Linuxa w domu i nie maja komputera
> wlaczonego przez 24h. Nie wiem jak bedzie w PLD ale np. w RedHacie
> przebudowa bazy dla apropos byla startowana przez crona raz na tydzien.
> Gdy komputer nie pracowal akurat ostatniej sekundy danego tygodnia to baza
> nie byla przebudowywana. Z anacron'em nie ma takich problemow. (anacron
> jest z powodzeniem uzywany m.in. w Debianie)

Bardzo dobry pomysł. Jestem ZA umieszczeniem tego w PLD.
W redhacie zrobiłem sobie sykrypt "pseudocron", który przy starcie
systemu załatwiał zaległości crona, chcuałem go nawet podesłać. Ale to
wygląda na znacznie dojżalsze rozwiązanie.

Pozdrowienia,
        Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !