Biuletym PLD nr 9

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 13:07:02 CEST

Pawel Gajda <pagaj w brave.shadow.eu.org> pisze, co następuje:

> A jak sobie wyobrażasz ustalenie co ma się znaleźć na tej liście, a co nie?
> Tutaj dopiero zaczną się dyskusje :-)
> Choćby problem z wyborem MTA.

Tym niemniej sugerowałbym jednak przynajmniej próbę zrobienia czegoś
takiego. Choćby w wersji z kilkoma szczeblami, typu 'absolutne
minimum' (bez tego system po zainstalowaniu się nie podniesie, albo
podniesie się w stanie mało praktycznym), 'akceptowalne minimum',
'rozsądny wybór', 'jak starczy czasu i możliwości' ;->

W przeciwnym razie istnieje ryzyko trwałego pozostawania na etapie
tworzenia, a to (bez określonego celu) grozi po pewnym czasie
znużeniem.

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Czapką błazeńską nie można się kłaniać.