Biuletym PLD nr 9

Wto, 22 Wrz 1998, 15:48:00 CEST

On 22 Sep 1998, Artur Bartnicki wrote:

> Hej. Niedawno się zapisałem i na razie tylko staram się zorientować w
> sytuacji, ale biuletyn wywabił mnie z podziemia...
>
> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze, co następuje:
>
> [240 linii ciach - AB]

> Czy istnieje coś w rodzaju specyfikacji dystrybucji, tj. lista
> pakietów, przy której będzie można powiedzieć, że PLD osiągnęło
> minimalną kompletność? Można tu oczywiście oprzeć się na liście
> pakietów dostępnych w RedHacie, ale mam wrażenie, że sięgamy ponadto.

Jeszcze takiego kompletu nie ma. Nie wszystkie pakiety korzystające ze
starego slang-a zostały dokoptowane. To samo dotyczy pakietów
korzystających z gtk+. Myślę, że w przeciągu miesiąca powstanie taki
zastaw pakietó, który jeszcze nie będzie pełnym zamiennikiem zawartośi RH
ale będzie podmieniał sporą część stuffu Rh nie wchodząc z resztą w
konflikt.