spec anacron

Wto, 22 Wrz 1998, 17:03:02 CEST

On Tue, 22 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> No więc zgodnie z zapowiedzią podsyłam speca.
> Aaa.. - jak zrobic by katalog
> /usr/src/redhat/BUILD/nazwa_pakietu byl usuwany po rpm -ba ?

Dodaj opcję --clean.
Jest jeszcze jedna przydatna opcja. Jak już wszystko przebudjesz to za
pomocą "rpm --rmsource plik.spec".

> i skonfigurowany Anacron da nam pewność, że komendy są uruchamiane
> w sprecyzowanych przedziałach czasu tak dokładnie jak na to pozwala
> czas pracy systemu.
>
> %prep
> [ -z "${RPM_BUILD_ROOT}" ] && exit 1
> rm -rf ${RPM_BUILD_ROOT}

Powyższe jest źle. RPM_BUILD_ROOT na etapie instalacji jest już
niedostępny. %prep w tym wypadku już nie jest potrzebny.

> %install

O tutaj na początku powinno być "rm -rf $RPM_BUILD_ROOT"

> gzip README NEWS

To pakowanie jest już niepotrzebne.

> %clean
> [ -z "${RPM_BUILD_ROOT}" ] && exit 1
> rm -rf ${RPM_BUILD_ROOT}

Tutaj tylko:

%clean
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

Dobra to już mi wystarczy żeby to dokończyć.