Uwagi i takie inne

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 22 Wrz 1998, 17:05:04 CEST

On Tue, 22 Sep 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Co prawda nazwa "Tornado" mi się niezbyt podoba. Po pierwsze kojarzy mi się z
> proszkiem do prania (bez obrazy) i jest mało "polska". Nie lepiej były by dać
> nazwę "Orzeł", "Żmija", "Grom" czy jeszcze jakąś inną?
Tornado to rowniez polskie slowko (fakt, ze zapozyczone)... Moze i tobie
sie kojazy z proszkiem do prania -> dla wiekszosci to jest raczej tromba
powietrzna zmiatajaca ze swojej drogi wszystko co napotka i poruszajaca
sie z zawrotna predkoscia ;) Zmija, Grom, Jasko czy inne takie to raczej
pasuja do nazwy remizy strazackiej na glebokiej prowincji...

Wypadalo by tez w koncu nadac nazwe dla pierwszej wersji stable:
moze jakies propozycje ?

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin